Doprava a platba

      

Zboží - např. tonery, tonerové a inkoustové kazety atd. z našeho eshopu www.toner-trade.cz Vám můžeme doručit několika způsoby.

V nákupním košíku můžete vybírat z následujících možností (pro podrobnosti klikněte na příšlušnou fomu dopravy): 

  1. PPL
  2. PPL PARCEL SHOP
  3. ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY
  4. ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU
  5. ULOŽENKA - HEUREKA POINT
  6. ROZVOZ BRNO
  7. OSOBNÍ ODBĚR

Zboží, u kterého je uvedena informace skladem je dle požadavku resp. objednávky kupujícího-spotřebitele nebo kupujícího-podnikatele expedováno, nachystáno k osobnímu vyzvednutí nebo rozvozu v pracovní dny obvykle do 24hodin od objednání. V návaznosti na zvolený druh přepravy kupujícím-spotřebitelem nebo kupujícím-podnikatelem, dobu a čas objednání, nepředvídatelné okolnosti, vyšší moc se může tato obvyklá doba prodloužit. Pokud vyžadujete expresní dodání - informujte nás na infolince pro domluvení podrobností.

UPOZORNĚNÍ ! Při přebírání zboží od přepravce nebo při osobním odběru je kupující-spotřebitel nebo kupující-podnikatel povinen pečlivě zkontrolovat stav zásilky a dodané zboží včetně příslušenství. Veškeré závady nebo nesrovnalost na zásilce je nutno ihned řešit s dopravcem a sepsat do předávacího protokolu (přepravního listu).

Zásilku, která jeví známky poškození nebo neoprávněného vniknutí kupující-spotřebitel nebo kupující-podnikatel není povinen převzít! O zjištěném poškození je kupující-spotřebitel nebo kupující-podnikatel povinen bez zbytečného odkladu informovat také prodávajícího prostřednictvím elektronické adresy info@tonertrade.cz

Je-li zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce nebo prodávajícího a postupovat dle instrukcí, v závislosti na druhu vybrané přepravy kupujícího-spotřebitele nebo kupujícího-podnikatele viz. obchodní podmínky a související reklamační řád.

 

1.

PPL BALÍK

Soukromý balík - přeprava balíku v rámci ČR, kdy příjemcem je soukromá osoba s doručením následující pracovní den. Maximální délka zásilky (nejdelší strana) 150cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 300cm. Maximální hmotnost zásilky 50kg. Emailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností sledování zásiky a změny dispozic doručení více na www.pplbalik.cz . V den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručení v rozmezí 2hodin. Ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00 - 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.) - výčet PSČ s večerním doručením naleznete zde . Pojištění do hodnoty 50.000,- Kč v ceně přepravného a možnost dalšího připojištění za příplatek (více info zde). Akceptace úhrad zásilek pouze v hotovosti.

Firemní balík - přeprava balíku v rámci ČR, kdy příjemcem je firma nebo podnikatel s doručením následující pracovní den 8:00 - 18:00. Balík je také možno sledovat podle jeho čísla na www.ppl.cz . Maximální délka zásilky (nejdelší strana) 150cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 300cm. Maximální hmotnost zásilky 50kg. Pojištění do hodnoty 50.000,- Kč v ceně přepravného a možnost dalšího připojištění za příplatek (více info zde). Akceptace úhrad zásilek pouze v hotovosti.

2.

PPL PARCEL SHOP

PPL Parcel Shop - přeprava Soukromého balíku PPL do jednoho z mnoha PPL Parcel Shop - výdejních míst v rámci ČR, které se neustále rozšiřují. U této varianty přepravy se příjemce nemusí vázat na čas doručení. Zásilku si může vyzvednout dle otevírací doby vybraného PPL Parcel Shopu, která je zpravidla i o víkendu (bližší informace na webu www.pplparcelshop.cz ). Informaci o uložení zásilky obdrží příjemce ihned po doručení do PPL Parcel Shopu pomocí SMS a e-mailu. Do PPL Parcel Shopu je možné přesměrovat i zásilku Soukromý balík PPL na stránce www.pplbalik.cz . Parametry zásilky musí odpovídat službě Soukromý balík PPL  tj. přeprava balíku v rámci ČR, kdy příjemcem je soukromá osoba s doručením následující pracovní den. Maximální délka zásilky (nejdelší strana) 150cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 300cm. Maximální hmotnost zásilky 50kg. Pojištění do hodnoty 50.000,- Kč v ceně přepravného a možnost dalšího připojištění za příplatek (více info zde).

POZOR! Při úhradě zboží je vyžadována platba v hotovosti z důvodu absence platebních terminálů PPL na jednotlivých PPL Parcel Shopech. Balík je nutno vyzvednout do 10ti dní od uložení na základě průkazu totožnosti obsahující shodné údaje jako zásilka.

3.

BALÍK DO RUKY

Balík do ruky - služba České pošty umožňuje přepravu balíků na jakoukoliv adresu v rámci ČR. Maximální hmotnost zásilky je 50kg a rozměrové omezení 180cm pro nejdelší ze stran a celkový součet stran 240cm. Příjemce obdrží SMS nebo email o pohybu balíku a to ode dne jeho příjmu na podací poštu. V informační SMS nebo emailu je také možnost změnit termín i způsob doručení např. na pobočku pošty. Pomocí čísla zásilky je také možné zásilku sledovat na https://www.ceskaposta.cz/uzitecne-nastroje/sledovani-zasilek-track-trace . V základní ceně balíku je udaná cena 50.000,- Kč s možností dalšího připojištění za příplatek. Akceptace úhrad zásilek pouze v hotovosti.

4.

BALÍK NA POŠTU

Balík na poštu - služba, která umožňuje přepravu balíků na jednu z více než 2700 poboček České pošty v rámci ČR. Ideální pro příjemce, kteří se nechtějí vázat na čas doručení. Zásilku je možné obvykle vyzvednout následující pracovní den po příjmu na podací poštu. Maximální hmotnost zásilky je 30kg a rozměrové omezení 180cm pro nejdelší ze stran a celkový součet stran 240cm. Příjemce obdrží SMS nebo email o pohybu balíku nebo informaci o uložení zásilky na vybrané poště. V informační SMS nebo emailu je také možnost změnit dispozice zásilky např. změnu pobočky. Pomocí čísla zásilky je také možné zásilku sledovat na https://www.ceskaposta.cz/uzitecne-nastroje/sledovani-zasilek-track-trace . V základní ceně balíku je udaná cena 50.000,- Kč s možností dalšího připojištění za příplatek. Akceptace úhrad zásilek pouze v hotovosti.

5.

ULOŽENKA - HEUREKA POINT

Uloženka - síť aktuálně 16-ti specializovaných výdejních míst v rámci ČR, ve kterých může příjemce zásilku vyzvednout. Zásilku je možné vyzvednout následující pracovní den po podání. Maximální hmotnost zásilky je 20kg a rozměrové omezení 175cm pro nejdelší ze stran a 300cm celková obvodová délka. Informační servis zahrnuje SMS nebo emailovou zprávu o příjetí zásilky do systému Uloženka a ID - číslo zásilky. SMS nebo emailem je také příjemci odeslán odkaz na "kartu vybrané pobočky" s detaily (adresa, mapka, otevírací doba, platební možnosti atd.). V průběhu přepravy může příjemce sledovat přepravu pomocí ID - čísla zásilky. O možnosti vyzvednutí zásilky na vybrané pobočce je příjemce informován SMS nebo emailem. Pokud je zásilka na dobírku, tak bude příjemci vydána až po sdělení ID (čísla zásilky) a úhradě doběrečného. V případě vyzvednutí zásilky, která byla uhrazena předem je třeba se prokázat ID (číslem zásilky) a platným osobním dokladem (OP, ŘP, pas). U zásilek zaslaných se statutem "na heslo" je nutno znát ID (číslo zásilky) a heslo, které příjemce obdrží emailem nebo SMS. Přebírající osoba nemusí být shodná s příjemcem zásilky (zástupce se prokáže platným OP). Standardní doba uložení zásilky je 7dní od první výzvy k vyzvednutí. Více informací na http://ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek .

6.

ROZVOZ BRNO

Rozvoz Brno - je nejrychlejší a mezi zákazníky velmi oblíbený způsob doručení (tonerových, inkoustových kazet a ostatního sortimentu). Tuto variantu poskytujeme pouze pro brněnské zákazníky - podmínkou je doručovací adresa v Brně. Časovou výjimku má také přímé centrum města Brna s celodenním dopravním omezením vjezdu vozidel zásobujeme pouze po dohodě resp. mimo dobu dopravního omezení. Rozvoz Brno zajišťuje také distribuci atypického či jinak náchylného materiálu např. kancelářského papíru, který nepřepravujeme žádným jiným způsobem. Maximální hmotnost zásilky pro Rozvoz Brno je 20kg a rozměrové omezení 100cm pro nejdelší ze stran a 220cm celková obvodová délka. Doba expedice zásilek Rozvozem Brno je v pracovní dny 9:30-18:00 obvykle do 24hodin od přijetí objednávky (v pracovní dny). Čas Rozvozu Brno odpovídá expedici a to v pracovní dny 9:30-18:00 (popř. dle individuální domluvy s příjemcem). Příjemce zásilky je před rozvozem kontaktován telefonicky pro domluvení vhodného termínu doručení (pásmo 2hodin). Rozvoz Brno akceptuje pouze hotovostní úhradu zásilek. 

7.

OSOBNÍ ODBĚR BRNO ve VIDEO AKÁT (TRAFIKA) v přízemí Obchodního Centra MAX

Osobní odběr - alternativní způsob doručení pro příjemce preferující osobní převzetí zásilky a nechtějí využít jiné formy dopravy např. ROZVOZU BRNO. Zásilku je možné vyzvednout obvykle následující pracovní den po objednání. PROVOZNÍ DOBA: PO-PÁ: 11:00-19:00 hod., SOBOTA: 9-13:00 hod. (pozn. provozní doba neplatí ve státní svátky) a to v přízemí Obchodního Centra MAX v provozovně VIDEO AKÁT (TRAFIKA) na adrese Kubíčkova 8, 635 00 Brno. Příjemce obdrží SMS nebo email o uložení zásilky. POZOR! JE TŘEBA VYČKAT NA SMS NEBO EMAIL O ULOŽENÍ ZÁSILKY! NA UVEDENÉ ADRESE NENÍ SKLAD A JE TAK NUTNO OBJEDNANÉ ZBOŽÍ NA ADRESU VÝDEJNÍHO MÍSTA DOPRAVIT! Maximální hmotnost zásilky pro osobní odběr je 15kg a rozměrové omezení 100cm pro nejdelší ze stran a 200cm celková obvodová délka. Při osobním odběru akceptujeme pouze hotovostní úhradu zboží.  

 

Zboží v našem eshopu www.toner-trade.cz můžete uhradit několika způsoby. Upozorňujeme, že všechny způsoby nejsou dostupné u všech typů dopravy. Pro konkrétní možnosti je nutno v košíku napřed zvolit typ přepravy a následně vybrat z nabízených možností platby.

V košíku můžete zvolit některou z následujících variant (pro podrobnosti klikněte na příšlušnou fomu platby):

  1. PLATBA PŘI PŘEVZETÍ (DOBÍRKA)
  2. BANKOVNÍ PŘEVOD (popř. ZÁLOHOVÁ PLATBA) 

 

1.

PLATBA PŘI PŘEVZETÍ (DOBÍRKA)

Platba při převzetí (dobírka) - patří mezi tradiční formu úhrady. Příjemce zaplatí cenu zboží a případné doběrečné přepravní službě při přebíraní zásilky. Doběrečné je účtováno vždy i při dopravě zdarma, jelikož se jedná o poplatek, který odvádíme danému přepravci navíc k ceně přepravy popř. je brán jako manipulační poplatek při přepravě zboží k výdejnímu místu. POZOR! VE VŠECH PŘÍPADECH "PLATBY PŘI PŘEVZETÍ "(DOBÍRKOU)" JE NUTNO POUŽÍT HOTOVOST! Úhrady platební nebo kreditní kartou nejsou aktuálně podporovány! Je tak potřeba připravit si dostatečnou - ideálně přesnou hotovost k úhradě objednaného zboží.

​2.

BANKOVNÍ PŘEVOD (popř. ZÁLOHOVÁ PLATBA)

​Bankovní převod - po zvolení tohoto způsobu úhrady je na email objednatele odesláno potvrzení objednávky a instrukce k platbě. Touto formou je nutno hradit také zálohové platby dle bodu 4.3 obchodních podmínekPOZOR! OBJEDNANÉ ZBOŽÍ NENÍ EXPEDOVÁNO DŘÍVE NEŽ JE PLATBA PŘIPSÁNA NA NÁŠ BANKOVNÍ ÚČET.

ČÍSLO ÚČTU: 2700340160 / 2010 vedený u FIO Banky a.s.    PRO IDENTIFIKACI PLATBY JE NUTNO DO VARIABILNÍHO SYMBOLU UVÁDĚT ČÍSLO OBJEDNÁVKY (ID).

Platbu je nutno provést do 5-ti dnů od objednání zboží viz. obchodní podmínky!