Vše o nákupu

                        

 

JAK NAKUPOVAT

  1. VYHLEDÁNÍ ZBOŽÍ
  2. VÝBĚR ZBOŽÍ A KARTA PRODUKTU
  3. SKLADOVÁ DOSTUPNOST
  4. VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU 
  5. VÝBĚR DOPRAVY A PLATBY
  6. KONTROLA ÚDAJŮ - ZÁVAZNÉ POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
  7. PLATBA POMOCÍ PLATEBNÍ BRÁNY "GoPay"

V našem eshopu můžete nakupovat pomocí PC, notebooku, tabletu nebo mobilního telefonu apod. Pro každé zařízení jsou dostupné jiné funkce resp. vzhled, aby byl nákup co nejsnadnější. Tento návod je primárně určen pro uživatele plnohodnotného zobrazení na větším monitoru, avšak zobrazuje i některé odlišnosti při použití mobilního zobrazení.

1. VYHLEDÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží v našem eshopu můžete snadno vyhledat pomocí:

Pro mobilní zobrazení:

Mobilní zobrazení - na výškuMobilní zobrazení - na šířku

Pro mobilní zobrazení:

    

 

2. VÝBĚR ZBOŽÍ A KARTA PRODUKTU

Po vyhledání zboží je možné zobrazit podrobnější detaily produktu otevřením jeho karty. Produkt je také možné porovnat, přidat do seznamu přání nebo přímo do košíku i bez otevření příslušné karty produktu. V kartě produktu jsou kompletní specifikace, fotografie produktu či příslušenství. Je zde možné vložit zboží do košíku, upravovat množství kusů k objednání, psát recenze, sdílet informace o produktu na sociálních sítí či emailem atd. Nad produktem je také vidět kategorickou "cestu" k produktu. 

 

 

3. SKLADOVÁ DOSTUPNOST 

Každý produkt má před otevřením své karty barevný piktogram indikující jeho skladovou dostupnost. Po otevření karty produktu je zobrazena plná textová informace "na skladě" nebo "není skladem".

V seznamu zboží jsou produkty skladem označené zelenou fajkou naopak produkty, které skladem nejsou mají označení červeným křížkem .

 

4. VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

Pro vložení zboží do nákupního košíku slouží tlačítko "dát do košíku". Po vložení se objeví u košíku potvrzující okno s popisem zboží a aktualizuje se počet kusů, které již případně nákupní košík obsahuje. Také vyskočí informativní panel, který zobrazuje možnou "dopravu zdarma" nebo kolik Kč ještě zbývá do limitu pro "dopravu zboží zdarma". Zobrazení obsahu košíku, změnu počtu kusů, odstraňování položek a  jinou editaci je možné provádět po najetí popř. kliknutí myši na nákupní košík umíštěný v záhlaví stránky.

Pro mobilní zobrazení: 

 

5. VÝBĚR DOPRAVY A PLATBY

Po kliknutí na položky nebo název nákupního košíku v záhlaví stránky se zobrazí obsah košíku a položky, které je nutné vyplnit pro odeslání objednávky. Zákazník má možnost nakoupit bez registrace nebo se registrovat a využívat výhod stálého zákazníka např. zjednodušení objednávkového procesu při dalším nákupu, akcí a benefitů. Nákup i registraci může provést soukromá osoba nebo podnikající subjekt dle varianty, kterou při registraci vybere. Je důležité vyplnit správně všechny povinné položky a zkontrolovat zejména doručovací adresu pokud je jiná než fakturační a telefonický kontakt, na který přepravní společnosti i náš rozvoz kontaktují zákazníka při doručování.

Po zadání doručovacích informací je nutno vybrat některý ze způsobů dopravy a platby - více podrobností na podstránce www.toner-trade.cz/doprava-a-platba. Pokud má zákazník slevový kód nebo dárkový poukaz, tak je může uplatnit ve formuláři "použít slevový kód" nebo "použít dárkový poukaz" pod způsobem dopravy a platby (platný kód se po načtení označí "zelenou fajfkou" a a odpovídající sleva se promítne do celkové ceny objednávky). Pokud má zákazník nějaké poznámky nebo doplňující informace k dopravě a platbě je možno využít formulář "Váš komentář k objednávce". Po kontrole údajů je možné pomocí "tlačítka nákupní" košík "uložit a pokračovat v nakupování" nebo "potvrdit objednávku" a přejít na další stránku ke kompletní kontrole zadaných údajů. 

 

6. KONTROLA ÚDAJŮ - ZÁVAZNÉ POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Kontrola zadaných údajů a závazné potvrzení tlačítkem "potvrdit objednávku" je posledním krokem objednávkového procesu. Po potvrzení objednávky se zobrazí informace o přijetí objednávky do našeho systému a souběžně je na uvedenou emailovou adresu zákazníka odeslán potvrzující email s rekapitulací objednávky a doručovacích údajů.

V případě potřeby či doplnění již odesláné objednávky má zákazník možnost upravit objednávku pouze včasným kontaktem na email info@tonertrade.cz nebo telefonicky na naši infolinku +420 777 99 88 22

 

7. PLATBA POMOCÍ PLATEBNÍ BRÁNY "GoPay"

V případě platby pomocí platební brány "GoPay" je zákazník po závěrečném "potvrzení objednávky" viz. bod "6." vyzván v novém panelu "GoPay" s logem našeho obchodu k výběru platební matody resp. k výběru rychlého bankovního převodu nebo vyzván k zadání údajů o své platební kartě případně účtu "GoPay". Variantu platby lze měnit v záhlaví stránky pomocí možnosti "změnit platební metodu" Po správném provedení úhrady je zákazník přesměrován zpět na eshop, kde se zobrazí potvrzení o odeslání objednávky. Pokud platba neproběhne je zákazník přesměrován zpět na eshop, kde se zobrazí informace o neúspěšné platbě GoPay-Error - tato zpětná informace se nezobrazí v případě, kdy zákazník zavře prohlížeč s probíhající transakcí nebo jiným způsobem naruší proces platby. V případě neúspěšné úhrady je možné zkusit opětovnou platbu pomocí "GoPay" nebo vybrat jiný způsob úhrady. Více informací o "GoPay" na podstránce http://www.toner-trade.cz/doprava-a-platba

Úspěšná transakce:

Neúspěšná transakce:

Platební brána - náhled tří obrazovek: