Doprava a platba za zboží

Možnosti dopravy - obrázek      Možnosti platby - obrázek

Doprava zboží např. tonery, tonerové a inkoustové kazety atd. z našeho eshopu www.toner-trade.cz může být realizována několika způsoby.

V nákupním košíku můžete vybírat z následujících možností (pro podrobnosti klikněte na příšlušnou fomu dopravy): 

  1. PPL / DPD balík
  2. ​Rozvoz Brno
  3. Osobní odběr

Doručení 24hodin

Zboží, u kterého je uvedena informace skladem je dle požadavku resp. objednávky kupujícího-spotřebitele nebo kupujícího-podnikatele expedováno, nachystáno k osobnímu vyzvednutí nebo rozvozu v pracovní dny obvykle do 24hodin od objednání. V návaznosti na zvolený druh přepravy kupujícím-spotřebitelem nebo kupujícím-podnikatelem, dobu a čas objednání, nepředvídatelné okolnosti, vyšší moc se může tato obvyklá doba prodloužit. Pokud vyžadujete expresní dodání - informujte nás na infolince pro domluvení podrobností.

Vykřičník - důležitéUpozornění! Při přebírání zboží od přepravce nebo při osobním odběru je kupující-spotřebitel nebo kupující-podnikatel povinen pečlivě zkontrolovat stav zásilky a dodané zboží včetně příslušenství. Veškeré závady nebo nesrovnalost na zásilce je nutno ihned řešit s dopravcem a sepsat do předávacího protokolu (přepravního listu).

Zásilku, která jeví známky poškození nebo neoprávněného vniknutí kupující (spotřebitel nebo podnikatel) není povinen převzít! O zjištěném poškození je kupující povinen bez zbytečného odkladu informovat také prodávajícího prostřednictvím elektronické adresy info@tonertrade.cz

Je-li zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce nebo prodávajícího a postupovat dle instrukcí, v závislosti na druhu vybrané přepravy kupujícího-spotřebitele nebo kupujícího-podnikatele viz. obchodní podmínky Toner Trade CZ a související reklamační řád.

 

1. Zboží odesíláme jednou z uvedených přepravních společností tj. PPL nebo DPD. Obě přepravní společnosti jsou uvedeny pod jedním výběrem, jelikož výběr konkrétního přepravce je vždy na rozhodnutí prodávajícího např. z důvodu objednaného svozu zásilek nebo expedice objednaného zboží.

 

PPL balík

Logo PPL

PPL - Soukromý balík - přeprava balíku v rámci ČR, kdy příjemcem je soukromá osoba s doručením následující pracovní den. Maximální délka zásilky (nejdelší strana) 120x60x60 a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 360cm. Maximální hmotnost zásilky 31,5kg. Emailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností sledování zásiky a změny dispozic doručení více na www.pplbalik.cz . V den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručení v rozmezí 2hodin. Pojištění do hodnoty 50.000,- Kč v ceně přepravného a možnost dalšího připojištění za příplatek. Akceptace úhrad zásilek v hotovosti i platební kartou.

PPL - Firemní balík - přeprava balíku v rámci ČR, kdy příjemcem je firma nebo podnikatel s doručením následující pracovní den 8:00 - 18:00. Balík je také možno sledovat podle jeho čísla na www.ppl.cz .Maximální délka zásilky (nejdelší strana) 120x60x60 a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 360cm. Maximální hmotnost zásilky 31,5kg. Pojištění do hodnoty 50.000,- Kč v ceně přepravného a možnost dalšího připojištění za příplatek. Akceptace úhrad zásilek v hotovosti i platební kartou.

DPD balík

Logo DPD

DPD Clasic / Private - přeprava balíku v rámci ČR, kdy příjemcem je soukromá osoba či firma s doručením následující pracovní den. Maximální délka zásilky (nejdelší strana) 175cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky maximálně 300cm (2x šířka + 2x výška). Maximální hmotnost zásilky 31,5kg. Emailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností sledování zásiky a změny dispozic doručení více na www.pplbalik.cz . V den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručení v rozmezí 2hodin. Pojištění do hodnoty 50.000,- Kč v ceně přepravného a možnost dalšího připojištění za příplatek. Akceptace úhrad zásilek platební kartou i v hotovosti.

 

2. Rozvoz Brno

Rozvoz Brno

Rozvoz Brno - je nejrychlejší a mezi zákazníky velmi oblíbený způsob doručení (tonerových, inkoustových kazet a ostatního sortimentu). Tuto variantu poskytujeme pouze pro brněnské zákazníky - podmínkou je doručovací adresa v Brně. Časovou výjimku má také přímé centrum města Brna s celodenním dopravním omezením vjezdu vozidel zásobujeme pouze po dohodě resp. mimo dobu dopravního omezení. Rozvoz Brno zajišťuje také distribuci atypického či jinak náchylného materiálu např. kancelářského papíru, který nepřepravujeme žádným jiným způsobem. Maximální hmotnost zásilky pro Rozvoz Brno je 15kg a rozměrové omezení 100cm pro nejdelší ze stran a 220cm celková obvodová délka. Doba expedice zásilek Rozvozem Brno je v pracovní dny obvykle do 48hodin od přijetí objednávky 9:30-18:00 popř. dle individuální domluvy s příjemcem. Příjemce zásilky je před rozvozem kontaktován telefonicky pro domluvení vhodného termínu doručení (pásmo 2hodin). Rozvoz Brno akceptuje hotovost i platební karty, Apple Pay, Google Pay aj. 

3. Osobní odběr Brno ve VIDEO AKÁT (trafika) v přízemí Obchodního Centra Max

Osobní odběr

Osobní odběr - alternativní způsob doručení pro příjemce preferující osobní převzetí zásilky a nechtějí využít jiné formy dopravy např. Rozvoz Brno. Zásilku je možné vyzvednout obvykle následující pracovní den po objednání. Provozní doba: PO-PÁ: 11:00-19:00 hod. (pozn. provozní doba neplatí ve státní svátky) a to v přízemí Obchodního Centra MAX v provozovně VIDEO AKÁT (trafika) na adrese Kubíčkova 8, 635 00 Brno. Příjemce obdrží SMS nebo email o uložení zásilky včetně případného kódu, který je třeba pro vyzvednutí zásilky. Pozor! Je třeba vyčkat na sms nebo e-mail o uložení zásilky! Na uvedené adrese není sklad a je tak nutno objednané zboží na adresu výdejního místa dopravit! Maximální hmotnost zásilky pro osobní odběr je 15kg a rozměrové omezení 100cm pro nejdelší ze stran a 200cm celková obvodová délka. Při osobním odběru je na místě možno platit pouze v hotovosti!

 

Možnosti platby

Zboží v našem eshopu www.toner-trade.cz můžete uhradit několika způsoby. Upozorňujeme, že všechny způsoby nejsou dostupné u všech typů dopravy. Pro konkrétní možnosti je nutno v košíku napřed zvolit typ přepravy a následně vybrat z nabízených možností platby.

V košíku můžete zvolit některou z následujících variant (pro podrobnosti klikněte na příslušnou formu platby) 

  1. Platba v hotovosti při převzetí - dobírka 
  2. Platba kartou, Apple Pay, Google Pay při převzetí - dobírka
  3. Bankovní převod (popř. zálohová platba) 
  4. Platební brána - PayU

 

1. Platba v hotovosti při převzetí (dobírka)

Platba v hotovosti

Platba v hotovosti při převzetí (dobírka) - patří mezi tradiční formu úhrady. Příjemce zaplatí cenu zboží a případné doběrečné přepravní službě při přebíraní zásilky. Doběrečné je účtováno vždy i při dopravě zdarma, jelikož se jedná o poplatek, který odvádíme danému přepravci navíc k ceně přepravy. Mějte, prosím, připravenu dostatečnou hotovost - zejména při osobním odběru a Rozvozu Brno, kdy nelze způsob úhrady změnit.

 

2. Platba kartou, Apple Pay, Google Pay při převzetí (dobírka)

Loga platebních společností

Bezhotovostní platba při převzetí (dobírka) - jedná se o rozšíření úhrady v hotovosti. Příjemce zaplatí cenu zboží a případné doběrečné přepravní službě při přebíraní zásilky. Doběrečné je účtováno i při dopravě zdarma, jelikož se jedná o poplatek, který odvádíme danému přepravci navíc k ceně přepravy. Při Rozvozu Brno tak dobírku neplatíte a je možné použít všechny vyobrazené platební možnosti (VISA, V Pay, MasterCard, Maestro, American Express, Apple Pay, Google Pay, Diners Club, Discover, UnionPay), platební karty je možno použít bezkontaktní popř. s čipem. Při úhradě přepravci (PPL, DPD) jsou standardně podporovány běžné platební karty vydané v České republice. Pokud máte méně obvyklou platební kartu nebo byla vydaná v zahraničí - doporučujeme ověřit její akceptaci u přepravní společnosti resp. u konkrétního řidiče, který Vám veze zásilku.

3. Bankovní převod (popř. zálohová platba)

Bankovní převod

​Bankovní převod - po zvolení tohoto způsobu úhrady je na email objednatele odesláno potvrzení objednávky a instrukce k platbě. Touto formou je nutno hradit také zálohové platby dle bodu 4.3 obchodních podmínekPozor! Objednané zboží není expedováno dříve než je platba přípsána na bankovní účet.

Číslo účtu: 2700340160 / 2010 vedený u FIO Banky a.s.    Pro identifikaci platby je nutno do variabilního symbolu uvádět číslo objednávky (ID).

Platbu je nutno provést do 5-ti dnů od objednání zboží viz. naše obchodní podmínky!

 

4. Platební brána - PayU

Logo PayU

​PayU - rychlá a bezpečná online úhrada objednaného zboží formou zrychleného online bankovního převodu, platební karty (visa, mastercard, maestro), GooglePay, Apple Pay aj. který probíhá v reálném čase. Více na webových stránkách PayU . Při úhradě formou zrychleného resp. online převodu jsou peněžní prostředky převedeny okamžitě na náš účet a můžeme tak zboží (pokud je skladem) ihned expedovat. Online převod v reálném čase aktuálně nabízejí následující banky:

Loga banky 1Loga banky 2

Logo VISA Logo MasterCard Logo Maestro Logo ApplePay a GooglePay

Logo Verified by Visa Logo MasterCard SecureCode

Instrukce k platbě:

  1. V nákupním košíku vyberete způsob platby PayU, na další stránce "Potvrzení objednávky" se po stisku zeleného tlačítka „Zaplatit přes PayU“ zobrazí platební brána "PayU" s označením našeho e-shopu www.toner-trade.cz jako příjemce a uvedením přesné částky k platbě.
  2. V platební bráně si můžete vybrat typ platby (online bankovní převod, platební karta VISA, MasterCard, Maestro, GooglePay, ApplePay atd.) a postupujete zadáním údajů o platební kartě či přihlášením do Vašeho internet bankovnictví.
  3. Všechny údaje najdete předvyplněné, stačí je zkontrolovat a potvrdit podle pokynů banky. (Výhodou je, že se díky předvyplněnému formuláři nemůžete splést např. při vyplňování čísla účtu prodejce nebo v částce).
  4. Po úspěšné platbě proběhne odeslání objednávky a její potvrzení. V případě neúspěšného provedení platby se zobrazí chyba s informací, že platba neproběhla (v tomto případě můžete platbu opakovat nebo zvolit jiný způsob úhrady).
  5. Pro více informací doporučujeme navštívit centrum podpory "PayU" např. na tomto odkazu https://czech.payu.com/podpora/ nebo nás kontaktujte.